ce sont les moments qui nous partageons

My year is coming to it's end and i love love france and everything in it. I'm trying to do as much as possible in so little time. Some pictures about all i've been up to lately.

LAST YFU-REUNION




Sista mötet med utbytesstudenterna i regionen. Härifrån tar jag med mig minnen och änner från alla världens hörn, jag vet att jag inte kommer lyckas hålla kontakt med alla efter årets slut men jag tar i alla fall med mig några stycken jag alltid kommer minnas.


we are the world!


FESTIVAL LA 7ÈME VAGUE





Electro-music fetival in bretagne with all my friends from school+ lots of new people



En kyckling ingen åt...



SUNSHINE DAYS IN NANTES


Clubbin' with Greame (canada) Paola (nicaragua) Sarah (mexico)


Jardin des plantes

French boys will miss me.. haha nej jag skoja bara men jag bad alla i klassen att skriva ett meddelande till mig på en fransk flagga idag så fick jag det skrivet av antoine . haha

50 ans de véro+ 60 ans de philippe + 20 ans de marriage= big family party!


My hostfamily held a huge party for 43 people celebrating their 50th, 60th birthday plus their 20th anniversary.


Théo (cousin) véro, lorraine , guy (véros father)


Champagne!






It will be very very hard to leave you. One month left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0