En vecka kvar

Nu är det en vecka kvar tills jag åker. Jag har handlat sjukt mycket orrefors-glas till värdfamiljen, små grejer med dalahästar på och annat svenskt. Min värdfamilj verkar vara väldigt speciell (men bra speciell) enligt beskrivningen jag fick. De är miljömedvetna och slösar inte vatten, el osv. De cyklar hellre än att åka bil. Haha de har varken diskmaskin eller tv. Tv blir nog inte så svårt (jag tittar knappt på tv hemma) så länge jag har dator och internet överlever jag nog. Diskmaskin lär jag väl få vänja mig vid. Men jag menar, jag måste ju se till att köpa presenter som passar dem. Haha sjukt svårt att köpa presenter till människor man aldrig träffat.
Andra förberedelser har varit att shoppa med mamma efter viss basic-grejer jag lär behöva ( jag kommer ju vara rätt fattig under året, så det är väl lika bra att passa på nu)
annars spenderar jag min tid nu med att försöka träffa människor jag kommer sakna, spendera tid med min familj och plugga matte c (FML) som jag tentar av om 2 dagar. Just det, håller också på med en inspelning av en låt som snart kommer upp på min myspace.
à bientôt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0