Les prémiers jours en france

salut!
 
Here are some pictures of my home :)

Jag har haft en bra första dag hos värdfamiljen. Först åkte vi till en loppmarknad (mamma en sådan som du gillar), sedan åkte vi hem och åt lunch. Jag fick spela viola i min värdpappas musikrum (han har ett musikrum!!) och sedan spelade vi ett sjukt komplicerat spel med mina värdsyskon och min värdbrors kompis. Man skulle åka runt i europa och göra vissa resor som stod på korten och fick poäng för mest resor osv... haha sedan fanns det massa undantag och regler. Fett svårt, speciellt på franska. Men kul! Jag kom inte sist, men näst sist hehe



Ma chambre


Terminale sciéntifique.... (trean natur)... i will die


La cuisine


My host dad's music-room





hehehehehehe


My host mother: "Je pense que tu vas grossir en france" (i think you will gain weight in france)

My hostbrother making crêpes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0