Samedi soir

Denna helgen har varit väldigt rolig! I fredags var jag på fest hos en tjej från skolan med Lorraine. Träffade många jag redan känner , som jag lärde känna bättre vilket var kul. I Lördags var jag med Hugo på en fransk maskerad!! Temat var: Du skall se ut som du inte ser ut varje dag. Jag tyckte att jag var jätteutklädd med min sebra-tunika, grön ögonskugga och massa smycken, men alla frågade om jag verkligen klätt ut mig. Haha. Jag svarade att jag för det mesta går i kavaj och svart så detta var ett stort steg för mig.

Pictures from a french masquerade , saturday night.






a very nice girl i met who speaks GREAT spanish. It was nice understanding everything for once.









Best hostbrother in the world. He DOES NOT wear that everyday. Promise.






Kommentarer
Postat av: ebba

Ååå vad kul att jag hittade din blogg nu! jag åker till frankrike nästa år med yfu och har letat ihjäl mig efter någon som gör samma utbyte som jag!

här har du en trogen följare från och med nu!!

2011-09-19 @ 23:08:21
URL: http://ebbablixth.blogg.se/
Postat av: Désirée

Hej! Vad roligt att du hittade min blogg och att du ska till frankrike! Om du har några frågor eller så är det bara att höra av sig! Du kan maila mig på [email protected]

2011-09-24 @ 08:50:01
Postat av: Marie

jajuste, jag kan ju tipsa dig om en grupp på facebook:

Utbytesstudent i frankrike 2011/2012

2011-10-01 @ 15:58:37
URL: http://mariesfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0