Au soleil , m'exposer un peu plus au soleil

Coucou!
Last week the weather was AMAZING. So here you've got all the stuff that comes with great weather.


Picnic at selina's


Selina (Germany) Valentina (Switzerland)


Philosophy class outside
Vi lyckades övertala vår annars väldigt seriösa filosofi-lärare att ha lektionen utomhus. Jag lärde mig jättemycket intressanta saker.


With great weather comes the party mood..




célians 18th birthdayyyy
Célian är den roligaste, underbaraste vännen. Han tog hand om mig från första början och älskar att jag lär honom engelska komplicerade ord. Alltid lika seriös i skolan med alla sina anteckningar och sina paris-drömmar .


we gave him a bottle of "Château Madonna"


And lots of photos!









Sarturday we had a party with all exvhange-students close to nantes and with some french people


mewen, romeo, sarah


LOS LATINOS (i count..i'm half)


Problemet med att umgås med utbytesstudenter är att vi älskar att äta. Av misstag så slutade det med att vi hade fixat 6 pizzor totalt+ plus massa annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0