La famille c'est tout

Missing people makes you appreciate them. This 5 days passed by so fast but they meant so much to me.
My whole swedish family plus my granparents from colombia came to see me in Nantes from friday to tuseday.
I don't even know what to say except for : TACK FÖR ATT NI KOM!

First of all, coffee with my hostfamily.


My two families.
Jag har haft turen att ha en fått en familj som tagit hand om mig och varit så otroligt snälla och generösa under de senaste 7 månaderna. Jag har även turen att ha en familj som gör allt för att jag skall ha det bra, ger mig alla chanser till att uppleva saker. Jag kommer aldrig glömma hur det kändes att se dessa två familjer tillsammans, så olika men ändå lika. Detta är inte två liv, det är bara två delar av mitt liv. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är mamma och pappa att jag fick åka hit, et pour ma famille d'acceuil: combien je vous remercie tous les jours pour tout ce que vous faites pour moi.


Blev lite presentöppning..


Véronique had some fun with my little brother Benjamin


And good food!




My two sisters




We went to see the big walking elephant in nantes at "les machines de l'île" a very famous spectacle in Nantes




My little sister Felicia.







Next day we went to the medieval village Guérande, well known for it's production of sea-salt


Jag vet att jag klagat på hur mycket jag var tvungen att passa er. Det är klart att det är lättare att ha kul tillsammans här när jag inte har lika mycket att göra och jag inte är stressad hela tiden. Att ha så stor ålderskillnad mellan sig och sina syskon kan ibland vara svårt, men å andra sidan kommer jag alltid vara där för er och alltid se till att ni har det bra. Ni är bäst i ela världen och jag har saknat er otroligt mycket.


Lunch at la brasserie du centre. My granfather tasting wine very carefully


Pappa. Världens bästa pappa


You get kind of tired after eating so much..
älskar dig min lilla lillebror.


Back in Nantes. Mum and my granmother


je t'aime monsieur benjamin

Thank you for everything.

Love

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! :) Du är så vacker och tar så vackra bilder :D tycker så mycket om dig.

Skönt att du snart kommer hem <3



PUSS

2012-04-22 @ 01:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0